user-image

علیرضا بنی صدر

logo

پارسا سازه

تهران

لینک ها

درباره من

علیرضا بنی صدر در سال 1352 در تهران متولد شده است. او مدرک لیسانس خود را در رشته عمران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در سال 1376 دریافت نمود. علیرضا بنی صدر از سال 1383 فعالیت حرفه ای خود را در سعادت آباد آغاز نمود. پروژه های وی با عنوان "پارسا" نام گذاری شده است و تخصص ایشان در ساخت پروژهای مسکونی می باشد. از پروژهای معروف ایشان می توان به مواردی همچون پارسا الیت، برج باغ پارسا، پارامیس زعفرانیه، پارسا پرنس، پارسا کلاسیک، ساختمان فرهنگ، ساختمان بهروز و... اشاره نمود. برج باغ پارسا، 4500 متر مربع، واقع در سعادت آباد، تهران گروه مهندسی پارسا سازه
افتتاح حساب:

علیرضا بنی صدر سازنده

علیرضا بنی صدر یکی از سازندگان مطرح و سرشناس در صنعت ساختمان است او سال ۱۳۵۲در شهر تهران متولد شد . مهندس علیرضا بنی صدر مدرک لیسانس خود را در رشته عمران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در سال ۱۳۷۶دریافت نمود و از سال ۱۳۸۳ در سعادت آباد تهران حرفه خود را آغاز کرد. تمامی پروژه های او به عنوان "پارسا" نام گذاری شده است. لازم به ذکر است که تخصص مهندس بنی صدر در ساخت پروژهای مسکونی می باشد.

شهرکت مهندسی پارسا سازه

شرکت مهندسی پارسا سازه با مدیریت علیرضا بنی صدر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغازه کرد. این گروه مهندسی عضو کنسرسیوم همسان (سازندگان ساختمان‌های مارکدار ایران) است. پارسا سازه صدر، همگام با دانش روز دنیا و به کار گیری گروه متخصصین، سازه‌هایی اصولی  و حرفه ای خلق می‌کند. 

معرفی پروژه های مهندس علیرضا بنی صدر

از پروژهای معروف وی می توان به پروژه:

  • پارسا الیت 
  • برج باغ پارسا 
  • پارامیس زعفرانی
  • پارسا پرنس
  • پارسا کلاسیک
  • ساختمان فرهنگ
  • ساختمان بهروز
  • پارسا دریم
  • پارسا ویولت
  • پارسا گرند پالاس

برج باغ پارسا

برج باغ پارسا یکی از پروژه های گروه ساختمانی پارسا سازه واقع در خیابان ششم فرهنگ می باشد. از ویژگی های بارز این پروژه می توان به چشم انداز چهار طرفه بر فراز شهر با چشم اندازی در امتداد برج میلاد اشاره کرد همچنین تمامی اتاق خواب ها با پنجره های مرتفع با نورگیری فوق العاده محیطی آرامش بخش را برای ساکنین به ارمغان می آورد. برج باغ پارسا با زمینی به وسعت ۸۰۰ متر مربع و ۱۵ طبقه مسکونی (۱۱ طبقه مسکونی و ۴ طبقه مشاعات) به صورت تک واحدی به متراژ ۲۳۰ متر مربع، به همراه لابی مجلل و سالن اجتماعات، استخر و سونا بسیار لوکس با بهترین متریال روز دنیا طراحی و اجرا شده است، همچنین ۳ طبقه پارکینگ با ۳ ورودی مجزا جهت رفاه حال ساکنین در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات این برج هوشمند لاکچری ولوکس می توانیم به فضای سبز ،روف گاردن،نورپردازی نما، آیفون تصویری، سیستم تهویه هوا، سیستم اطفاء حریق، درب ریموت کنترل، اینترنت، دوربین مداربسته، باربیکیو و... اشاره کنیم. شایان به ذکر است آقایان علی رضا جوانمرد و بابک بهراد معماران این ساختمان لوکس می‌باشند.

 پارسا الیت 

این ساختمان مسکونی در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در سعادت آباد تهران قرار دارد. این مجتمع لوکس با موقعیت جغرافیایی استثنایی در مقابل پارک شقایق فضای بی نظیری را جهت سکونتی فرح بخش و دلنشین فراهم نموده است. ساختمان پارسا الیت در ۸ طبقه مسکونی و ۳ طبقه مشاعات طراحی و اجرا شده است، ورودی این مجتمع مسکونی لاکچری با لابی بسیار جذاب به مساحت ۵۰۰ متر مربع به همراه اتاق مدیریت و کانتر میزبانی ساخته شده است.

در طراحی طبقات دو واحد به صورت یک واحد شمالی با متراژ ۲۰۰ متر مربع ۳ خواب (۲ مستر) ،TV ROOM، لاندری، آشپزخانه فرنیش، همراه با نورگیری و دید به پارک شقایق و یک واحد جنوبی با متراژ ۲۵۵ متر مربع ۴خواب (۳ مستر) و یک سوییت مستر به همراه درب مستقل از پاگرد ،TV ROOM، لاندری، آشپزخانه فرنیش، نورگیری در  نظر گرفته شده است.

پارسا پرنس

مجتمع پارسا پرنس آمیخته ای از معماری اصیل ایرانی و نئو کلاسیک می باشد که با استفاده از طراحی معماران سرشناس و مطرح در کنار اجرای مهندسین متخصص و به کار گیری متریال باکیفیت و برند های مطرح,آسایش و اطمینان را برای ساکنین این مجتمع فراهم کرده است.  این مجموعه مسکونی در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع در ۹ طبقه شامل ۳ طبقه مشاعات و ۶  طبقه مسکونی با واحد هایی به مساحت ۳۲۰ متر مربع اداری ۴ خواب - مستر طراحی شده است. از ویژگی ای بارز این پروژه میتوان به قرار گرفتن در منطقه مروارید سعادت آباد و معماری خاص آرشیتکت که ترکیبی از طراحی کلاسیک و مدرن می باشد، اشاره نمود.

پارسا کلاسیک

این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰۰۰متر مربع در ۱۱ طبقه شامل ۴ طبقه مشاعات و ۷ طبقه مسکونی با واحد هایی به مساحت ۳۰۰ متر مربع اداری ۴ خواب و پنت هاس ۶۰۰ متر مربع ۵ خوابه با درب مجزا برای کلیه مستر ها طراحی گردیده .پارسا کلاسیک در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است.