user-image

شایان سمیاری

عمارتهای یادمان

تهران

درباره من

مهندس شایان سمیاری متولد ۱۳۵۶، دارای تجربه و تخصص در زمینه سرمایه گذاری های ملک می باشم. که ماحصل تجربیاتم را در کتاب میزکار کارآفرین گردآوری و منتشر کرده ام. در حال حاضر عمده فعالیت من به فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی و سرمایه گذاری هایی در حوزه ملک و کارآفرینی اختصاص دارد
افتتاح حساب:

مهندس شایان سمیاری عمارت یادمان

درباره مهندس شایان سمیاری

مهندس شایان سمیاری متولد سال ۱۳۵۶ می باشد وی دارای تجربه و تخصص در زمینه سرمایه گذاری های ملکی است که تمام تجربیات خود را در کتاب میزکار کارآفرین گردآوری و منتشر کرده است. شایان سمیاری در حال حاضر به فعالیت های پژوهشی، مطالعاتی و سرمایه گذاری در حوزه ملک و کارآفرینی پرداخته او مهارت هایی از جمله طراحی، برنامه ریزی، اجرای درست قوانین ساخت و ساز ،زمانبندی و تخمین هزینه در امور ملکی و همچنین طراحی مدل کسب و کار و برنامه ریزی کارآفرینی در حوزه های مختلف را سرلوحه برنامه های اجرایی خود قرار داده است.

تخصص اصلی و کارشناسانه مهندس شایان سمیاری فعالیت در حوزه ملک می باشد. وی با استفاده از تیم متخصص و متعهد خود تاکنون پروژه های موفقی را طراحی و اجرا  کرده است. همچنین مشاوره، سرمایه گذاری و شراکت در بخش های مختلف در جهت حفظ و بهبود سرمایه، کاملا مطمئن با اولویت بندی پیشنهادات کلیدی، در بنگاههای اقتصادی زیر مجموعه شایان سمیاری صورت می پذیرد.

از خدمات مهندس شایان سمیاری می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کارآفرین و مجری پروژه های ساختمانی 

  • سرمایه گذار در امور ملکی

  • نویسنده و محقق در زمینه کارآفرینی

  • مشاور و تحلیل گر بازار مسکن

 شایان سمیاری با بیش از ۱۵ سال تجربه و تخصص در زمینه پروژه های ساختمانی با نگرش کارآفرینی و اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر، اقدام به طراحی و ساخت پروژهای یادمان نموده است. عمارت های یادمان بخشی از پروژه های اجرایی سرمایه گذاری شایان سمیاری می باشد، که با بهره گیری از استانداردهای روز و طراحی بی نظیرساخته شده و یا در حال ساخت است. در ادامه این مطلب مشخصات عمارت های یادمان از جمله موقعیت و آدرس عمارت، متراژ ، تعداد واحد و امکانات مختلف آورده شده است.

عمارت های یادمان

عمارت یادمان نهم

این عمارت در خیابان گوهرشت کرج، خیابان نهم، فاز یک، پلاک ۴۲ واقع است و دارای ملکیت جنوبی ، ۱۰ واحدی  با واحدهای ۱۶۰ متر سه خوابه رو به نما و واحد های ۲۱۰ متر ۳ خوابه رو به حیاط ،۱۵۰ متر مشاهات با ارتفاع سقف ۵ متر، لابی مجلل و فول امکانات می باشد.

عمارت یادمان دهم 

عمارت یادمان دهم در فاز یک، خیابان ششم گوهردشت پلاک ۸۸ واقع است و دارای ملکیت جنوبی ۱۰واحدی با واحد های ۱۶۰ متر رو به خیابان، واحد های ۲۱۰ متر رو به حیاط ،۱۵۰ متر مشاعات و لابی مجلل با ارتفاع سقف ۵ متر و فول امکانات است.

عمارت یادمان یازدهم 

این عمارت در خیابان سوم فاز دو  گوهردشت کرج پلاک ۳۰ واقع است. این ملک با متراژ ۱۰۰۰ متر دارای ملکیت شمالی دارای ۲۴ واحد ، ۳۰۰ متر مشاعات با ارتفاع سقف ۶ متر ، سرایداری ، دو واحد آسانسور مجزا ، فول امکانات و ۲ واحد ۱۲۰ متری پشت و دو واحد ۱۶۰ متری رو به جلو  می باشد.

عمارت یادمان دوازدهم 

عمارت یادمان دوازدهم در منطقه گوهردشت کرج خیابان دوم فاز دو پلاک ۳۱ واقع شده است. این بنا ملکیت جنوبی دارد و دارای ۱۰ واحد است که یک طبقه آن به صورت مشاعات می باشد.  . ۱۵۰ متر سالن اجتماعات و ۱۰۰ متر لابی مجلل – واحد ۱۲۰ متری سمت حیاط و واحد ۱۲۰ متری سمت خیابان .

عمارت یادمان سیزدهم 

این عمارت در خیابان هشتم گوهردشت کرج فاز دو پلاک ۱۰۱ واقع شده این بنا ملکیت جنوبی دارد و یک طبقه آن به صورت مشاعات می باشد. ۱۵۰ متر سالن اجتماعات و ۱۵۰ متر لابی مجلل دارد همچنین دارای واحد ۱۲۰ متری رو به خیابان و واحد ۱۴۰ متری رو به حیاط می باشد.

عمارت یادمان چهاردهم 

عمارت یادمان چهاردهم در خیابان هفتم گوهردشت فاز دو پلاک ۳۵ قرار گرفته است.  این سازه ملکیت جنوبی دارد و دارای یک طبقه کامل مشاعات است. همچنین از ۱۵۰ متر سالن اجتماعات و ۱۵۰ متر لابی مجلل برخوردار است. ضمن آنکه واحدهای ۱۴۰ متری رو به خیابان و واحدهای ۱۵۰ متر رو به حیاط دارد.

عمارت یادمان پانزدهم

آدرس این عمارت در خیابان شانزدهم، بلوک یک، پلاک ۶ است. این مجتمع مسکونی ملکیت شمالی دارد و دارای یک طبقه کامل مشاعات است. همچنین  ۱۴۰ متر سالن اجتماعات و ۱۴۰ متر لابی مجلل دارد.

عمارت یادمان شانزدهم

این عمارت مجلل در خیابان سوم گوهردشت کرج فاز دو پلاک ۴۶ قرار گرفته است. ملک شمالی بوده و دارای یک طبقه کامل مشاعات می باشد . دارای۱۵۰ متر سالن اجتماعات و ۱۵۰ متر لابی مجلل است که واحد ۱۲۰ متر دو خوابه و واحد ۱۶۰ متر سه خواب سمت نما می باشد.

عمارت یادمان هفدهم 

این عمارت لوکس در خیابان دهم گوهردشت فاز دو پلاک ۶۲واقع است. این ملک شمالی یک طبقه مشاعات دارد و دارای ۱۴۰ متر سالن اجتماعات و ۱۴۰ متر لابی مجلل می باشد. واحدهای ۱۱۰ متری دو خوابه در پشت ساختمان و واحدهای ۱۵۰ متری سه خواب رو به نما می باشد.