معرفی ۲۰ فیلم برتر خارجی در زمینه املاک و مستغلات

معرفی ۲۰ فیلم برتر خارجی در زمینه املاک و مستغلات

27 اردیبهشت 1402

دانستنی

معرفی ۲۰ فیلم برتر خارجی در زمینه املاک و مستغلات

شما به عنوان مشاور املاک به دنبال چند فیلم عالی در زمینه املاک و مستغلات هستید؟ در بسیاری از موارد، خانه می تواند به یک شخصیت در فیلم تبدیل شود به ویژه هنگامی که عکس العمل های مالی یا شخصی وارد تصویر شود. در این مقاله ۲۰ مورد از بهترین فیلم های مربوط به فروش املاک و مستغلات در همه زمان ها ، در انواع مختلف ژانرها آورده شده است. اگر قصد دارید به عنوان یک مشاور املاک موفق و حرفه ای در این شغل شناخته شوید حتما در اوقات فراغت خود این فیلم ها را تماشا کنید.

۱. Arizona (2018) آریزونا

آریزونا یک پیشنهاد ناراحت کننده در ژانر بحران پس از سال ۲۰۰۸ است که توسط دنی مک براید، نویسنده و ستاره نمایش هایی مانند Eastbound و Down ، ساخته شده است. مک براید در نقش یک صاحبخانه خشمگین بازی می کند که پس از تماشای سقوط ارزش خانه اش با خشونت با بنگاه املاک خود روبرو می شود. وی در نهایت تلاش های ناامیدانه خود برای سرپوش گذاشتن بر جنایت خود ، دلال او را به قتل رساند و نماینده و دختر جوانش را به گروگان گرفت. فیلم سینمایی آریزونا علاوه بر این ، خشونت علیه زنان برای خندیدن ، همراه با خوشحالی McBride به عنوان یک مهاجم خشن احتکار کننده اسلحه ، این فیلم را به عنوان یک فیلم بحث برانگیز در فیلم های املاک و مستغلات تبدیل  کرد.

پروژه ایستاپارک هشتگرد

۲.The Open House (2018) ( کاخ باز)

یک فیلم هیجان انگیز با شدت بالا در یک جامعه کوهستانی دورافتاده ، لوگان والاس (دیلن مینت) و مادرش نائومی (پیرسی دالتون) را در خانه مجلل یکی از اقوام خود به ارمغان می آورد. با این حال ، از لحظه برخورد آنها با شهر ، با گروهی از اهالی محلی وحشتناک و حوادث ناراحت کننده روبرو می شوند که همه ظاهراً به خانه های باز هفتگی گره خورده توسط شرکت املاک و مستغلات مرتبط است.

بیشتر بخوانید: آموزش مشاور املاک ؛24 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

۳. Revolutionary Road (2008) (جاده انقلابی)

فیلم جاده انقلابی  یک فیلم درام عاشقانه به کارگردانی سام مندس و براساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۶۱ ساخته شده است. این فیلم مربوط به یک زوج جوان در دهه ۱۹۵۰ می باشد که باید مشکلات شخصی خود را کنترل کنند. آنها با خانه خود دوست صمیمی می شوند، که شاهدی بر عدم موفقیت در ازدواج آنها می شود. بازیگران اصلی این فیلم لئوناردو دی کاپریو ، کیت وینسلت و کتی بیتس هستند. فیلم سینمایی جاده انقلابی

۴. The Big Short (2015) (بزرگ کوتاه)

بزرگ کوتاه یک فیلم کمدی-درام بیوگرافی به کارگردانی آدام مک کی است که بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است. این در رابطه با بحران مالی و سقوط مسکن در سال ۲۰۰۸ و سقوط حباب املاک و مستغلات منجر به آن است. کریستین بیل ، استیو کارل ، رایان گاسلینگ و برد پیت در این فیلم بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه در شغل مشاور املاک درآمد زیادی کسب کنیم

پروژه گرندپارک فردیس

۵. (2014)  Homes (99)

در حالی که این فیلم اکران محدودی در ایالات متحده داشت ، اما در جشنواره های فیلم در سراسر جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اندرو گارفیلد در نقش یک پدر تنها به نام دنیس بازی می کند که هنگامی که توسط ریک ، یک اپراتور املاک و مستغلات (مایکل شانون) از خانه خانواده خود بیرون می شوند ، با مادر و پسر کوچک خود زندگی می کنند. دنیس ، یک پیمانکار ، مجبور می شود به عنوان دستیار ریک به کار خود ادامه دهد. همانطور که دنیس به ریک کمک می کند تا از دیگر صاحبان خانه صادق بهره ببرد ، دنیس قادر است ثروت خود را بسازد - اما به چه قیمتی برای وجدان و خانواده اش؟

۶. Hollywood Homicide (2003) (قتل هالیوود)

این فیلم به دنیای بزرگسالان بر روی هزاره ای به نام ایمی (با بازی اما رابرتز) متمرکز است که در هذیان بزرگی و بی پولی خود به دام افتاده است. برای آن دسته از آژانس های املاک و مستغلات که در درک این نسل تلاش می کنند ، این یک دیدگاه جالب در مورد اولویت های آنها است  و اینکه چرا خرید خانه همیشه در برنامه های بسیاری از هزاره ها نیست.

۷. Larry Crowne (2011) (لری کراون)

یکی دیگر از ورودی های عجیب و غریب فیلم های ایجاد شده در واکنش به بحران مسکن در سال ۲۰۰۸، لری کراون (با بازی پیروزمندانه تام هنکس) داستان یک جانباز سخت کوش نیروی دریایی را روایت می کند که پس از طلاق در زیر آب است، این یك داستان فرعی جذاب بر فهم روزافزون وی از مالی شخصی و واقعیت های اقتصادی وجود دارد كه بر تصمیم گیری وی درباره خانه تأثیر می گذارد. این یک دیدگاه جدید در مورد انتخاب های دلخراش مردم است که یک تغییر اقتصادی یا شخصی آنها را مجبور به ترک رویاهای املاک و مستغلات می کند. سینمایی لری کراون

۸. And So It Goes (2014) (و بنابراین ادامه می یابد)

این درام کمدی رمانتیک به کارگردانی راب راینر ساخته شده و مایکل داگلاس و دایان کیتون در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم در مورد یک مردی است که پس از مرگ همسرش به همه دوستان، خانواده و همسایگان خود پشت کرده است و یک روز در معاملات املاک با پسری غریبه که هرگز نمی دانست نوه اش است دیدار می کند.

۹. Pacific Heights (1990) (ارتفاعات اقیانوس آرام)

Pacific Heights یک فیلم ترسناک روانشناختی است ، به کارگردانی جان شلزینگر و با بازی ملانی گریفیت ، متیو مودین و مایکل کیتون. این فیلم در مورد زوجی است که خانه ای در قرن نوزدهم در محله Pacific Heights در سانفرانسیسکو دارند و در نهایت اتاقی را به یک مرد خشن با سابقه تخلف طولانی اجاره می کنند. ما تمام جزئیات را به شما نمی گوییم ، اما اخلاق اصلی داستان این است: اجازه ندهید هیچ مستاجر بدون انجام چک اعتباری به داخل ملک شما نقل مکان کند.

۱۰. The Queen of Versailles (2012) (ملکه ورسای)

این یک فیلم مستند به کارگردانی لورن گرینفیلد است. این فیلم مربوط به جکی و دیوید سیگال ، یک زوج ثروتمند است که شروع به ساخت محل اقامت شخصی خود ، یکی از بزرگترین خانه های تک خانواده در کشور می کنند. با این وجود ، سقوط اقتصاد در سال ۲۰۰۸ بر پیشرفت آنها تأثیر می گذارد.

۱۱. Promised Land (2012) (سرزمین موعود)

این یک فیلم درام به کارگردانی گاس ون سانت است و مت دیمون و جان کراسینسکی در آن بازی می کنند. این فیلم داستان دو کارمند شرکت نفت را بررسی می کند که برای خرید حق حفاری از مردم محلی از یک شهر کوچک بازدید می کنند. آنها در ابتدا موفق هستند ، اما به زودی پس از نگرانی یکی از ساکنان شهر در مورد ایمنی شکستن قطعات مقاومت می کنند و...

خلاصه فیلم سرزمین موعود

بیشتر بخوانید: ۱۰ راهکار برای کاهش استرس شغلی ویژه مشاوران املاک

۱۲. The Break-Up (2006)(جدایی)

Break-Up یک فیلم کمدی-درام عاشقانه دیگر با بازی وینس وان و جنیفر آنیستون است و پیتون رید آن را کارگردانی کرده است. این فیلم رابطه آشفته یک زن و شوهر را که در یک کاندو با هم زندگی می کنند ، بررسی می کند. پس از جدایی، هیچ یک از آنها مایل به نقل مکان نیستند ، بنابراین آنها به عنوان هم اتاقی به زندگی مشترک خود ادامه می دهند. با این حال ، هنگامی که دوست آنها کاندو را می فروشد، آنها مجبور می شوند که تصمیم بگیرند که با رابطه خود چه کنند.

۱۳. He's Just Not That Into You (2009) (او فقط به شما علاقه مند نیست)

این یک فیلم کمدی-درام عاشقانه است که به کارگردانی کن کاپیس و براساس یک کتاب خودیاری به همین نام ساخته شده است. طرح داستان شخصیت های مختلف را دنبال می کند و مشکلات زندگی عاشقانه آنها را بررسی می کند. یکی از این شخصیت ها یک آژانس املاک و مستغلات است که تجارت خود را اداره می کند. در این فیلم بازیگران گروه شامل بن افلک ، جنیفر آنیستون و درو بریمور حضور دارند.

۱۴. Boiler Room (2000) (اتاق دیگ بخار)

این یک فیلم درام جنایی به کارگردانی بن یونگر است. این ماجرا مربوط به مرد جوانی است که تصمیم می گیرد در یک شرکت کارگزاری که مشتری ها را با فروش سهام آنها در شرکت های منقضی و جعلی کلاهبرداری می کند ، درگیر شود. جیووانی ریبیسی ، وین دیزل و بن افلک در این فیلم حضور دارند.

۱۵. Inside Job (2010) (داخل کار)

داخل کار یک فیلم مستند درباره بحران مالی در سال ۲۰۰۸ است که به کارگردانی چارلز فرگوسن ساخته شده است. این فیلم به بررسی فساد سیستمی در سیاست ها و شیوه های بانکی در صنعت خدمات مالی می پردازد که در نهایت باعث بحران اقتصادی شده است.

۱۶. The Pursuit of Happyness (2006) (دنبال خوشبختی)

این یک فیلم درام بیوگرافی به کارگردانی گابریل موچینو و بازیگری ویل اسمیت درباره زندگی کریس گاردنر است. این فیلم به طور خاص در مورد املاک و مستغلات نیست ، اما نشان دهنده مزیت داشتن نگرش مثبت در فروش است. کریس گاردنر ، در حالی که برای تأمین زندگی خود به عنوان یک فروشنده کار می کرد ، با بی ثباتی مالی و بی خانمانی دست و پنجه نرم می کرد.

فیلم سینمایی به دنبال خوشبختی

۱۷. The Money Pit (1986) (گودال پول)

گودال پول یک فیلم کمدی-درام به کارگردانی ریچارد بنیامین و بازی تام هنکس و شلی لانگ است. این فیلم در مورد یک وکیل و پارتنر اوست که مجبور می شوند آپارتمان خود را تخلیه کنند. وكیل درباره یك عمارت فروش پریشانی یك میلیون دلاری از یك دوست مسكن خود یاد گرفت و او و پارتنرش تصمیم به خرید آن گرفتند. با این وجود هزینه مرمت عمارت خیلی زود از قیمت اولیه آن بیشتر است.

۱۸. Catch Me If You Can (2002) (اگه می تونی منو بگیر)

گرچه این فیلم به طور خاص یک فیلم مربوط به املاک و مستغلات نیست ، اما همچنان نکات فروش فوق العاده ای دارد که می تواند در مورد املاک و مستغلات استفاده شود. تام هنکس و لئوناردو دی کاپریو در این فیلم جنایی بیوگرافی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ، درباره زندگی فرانک آبگناله بازی می کنند. Abagnale به خاطر موفقیت در اتصال میلیون ها دلار از طریق کلاهبرداری چک در حالی که در دهه۱۹۶۰ تنها ۱۸سال داشت به شهرت رسید. Abagnale از بسیاری از تکنیک های کلاسیک فروش استفاده می کرد در حالی که در مشاغل مختلفی مانند خلبان هواپیمایی ، دکتر و وکالت تقلید می کرد.

۱۹.  Love You، Man (2009) (دوستت دارم مرد)

جیسون سگل و راشیدا جونز در این کمدی عاشقانه به کارگردانی جان هامبورگ بازی می کنند. این فیلم مربوط به یک مشاور آژانس املاک است که از دوست خود خواستگاری می کند ، فقط برای اینکه فهمید کسی را به عنوان بهترین مرد در کنار خود ندارد. او در حال برنامه ریزی برای پیدا کردن یک دوست مرد برای عروسی است. با این حال ، دوست جدید او شروع به ایجاد مشکل بین او و عروسش می کند.

۲۰. Glengarry Glen Ross (گلنگری گلن راس (1992)

این فیلم برای اولین بار در لیست فیلم های املاک و مستغلات Glengarry Glen Ross ساخته شد. این یک فیلم درام به کارگردانی جیمز فولی است و براساس یک نمایشنامه به همین نام برنده جایزه پولیتزر ساخته شده است. طرح مربوط به چهار بنگاه معاملات ملکی است که از تاکتیک های غیر صادقانه برای دنبال کردن اهداف خود استفاده می کنند و موفقیت زیادی ندارند. رئیس آنها مربی می فرستد تا به آنها انگیزه دهد. مربی به آنها می گوید که آنها یک هفته فرصت دارند تا برای بهترین ، امیدوار کننده ترین هدایت های گلنگری رقابت کنند. فقط دو نفر از نمایندگان این امتیازات را دریافت می کنند و دو نفر دیگر اخراج می شوند. در این فیلم آل پاچینو ، جک لمون و الک بالدوین حضور دارند. درباره فیلم گلنگری گلن راس این فیلم مملو از اکتشافات فشار شگرف در محیط فروش و تأثیرات مردانگی سمی در رفتارهای ناشایست،  برای تفکر فراهم می کند. فقط برای دیدن بازیگران نیروگاه، از جمله آل پاچینو، جک لمون، آلن آرکین، اد هریس و بالدوین در اوج قدرت ، ارزش دیدن را دارد. کدام یک از این فیلم های املاک و مستغلات را اول تماشا می کنید؟ آرام بنشینید ، استراحت کنید و از دیدن این فیلم های املاک لذت ببرید! امیدواریم فیلم مورد علاقه خود را پیدا کنید. جمع بندی: ثروتمندان جهان از بسیاری جهات ثروت خود را به دست آورده اند ، اما یک موضوع مشترک برای بسیاری از آنها وجود دارد: آنها املاک و مستغلات را به بخشی اصلی از استراتژی سرمایه گذاری خود تبدیل کردند. از بین راه هایی که ثروتمندان فوق العاده ثروت خود را به دست آوردند ، املاک و مستغلات از هر روش دیگر ۳ بر ۱  پیشی گرفتند.

تعداد نظرات : 7
  • امیرحسین
    6 تیر 1402
    سلام من قبلا یه فیلمی دیده بودم که یه زن مشاور املاک بود و یع مرد زنگ میزنه بهش که بره به خونه اون قیمت بذار بعد که زنه با خانوادش میره اونجا اتفاقاتی هم ترسناک و بعضی صحنه ها خنده دار میوفته .حتی بچه ی زنه یه تابلو عکس قدیمی پیدا میکنه عکس مادرشه به عنوان ملکه اون قصر خواستم بدونم کسی اسم این فیلمو میدونع
  • لطیف حنضلی
    26 تیر 1401
    فیلم های بسیار جذاب و عالی هستند ، سپاسگذارم
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    چقدر خوب فکر میکردم فیلمی در این زمینه املاک نباشه
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    مثل همیشه عالی
  • داود نصیری
    21 مهر 1400
    فوق‌العاده بود ممنون از مطالب بسیار خوبتون
  • سعیده یوسفی
    21 مهر 1400
    این مطلبتون واقعا عالی بود چه جالب معرفی فیلمایی که به درد مشاور املاک ها میخوره? کامل و در عین حال مختصر و مفید? بیشتر وبلاگ های تخصصی ملک در رابطه با نکات حقوقی و ملکی صحبت میکنن شما با این کارتون خودتون و متمایز کردین از بقیه همه چی رو میشه از وبلاگتون پیدا کرد خدا قوت به تیم تحریریه آقای املاک??
  • زروان
    21 مهر 1400
    چقدر فوق العاده و عالی واقعا این مطلب شما منو سوپرایز کرد